Het wijzigen van een boeking (huurder)
Het wijzigen van een boeking via WeMeet.nl
Het is ook mogelijk om een wijziging te maken in je WeMeet boeking, nadat deze al vast staat. Wil je deze toch op een andere dag, tijd of ben je vergeten services toe te voegen en wil je dat toch nog doen? Dat kan. Volg de stappen hieronder. Let op: Je kunt maar 1 keer aanpassingen doen, dus zorg dat je de aanpassingen tegelijk maakt als je er meerdere wilt doen).
Log in op je WeMeet account.
Klik in je account op: boekingen
Kies hier de boeking die je wil aanpassen.
Nu kun je de boeking bekijken. Aan de rechterkant in het scherm zie je 'boeking bewerken' staan. Klik hierop om je boeking te bewerken.

Als je hierop geklikt hebt kom je terug bij het scherm waar je oorspronkelijk met je boeking begonnen bent. Alle gegevens staan ingevuld zoals je bij je boeking hebt gedaan. Nu kun je hier wijzigingen maken. Je kan de tijd verslepen, diensten/service toevoegen of verwijderen en/of zelfs nog een kortingscode toevoegen.
Ben je klaar met het aanpassen van de boeking? Klik dan op 'boekingsupdate aanvragen' en rond de boeking verder af.
Rond de boeking en wacht op een reactie van de verhuurder.
Heb je de boeking al betaald maar valt het bedrag hoger of lager uit? Dan zal het systeem je vragen om het verschil bij te betalen indien hoger, zijn de kosten lager? Dan zorgt WeMeet dat jij het verschil terug ontvang op je rekening.
Ben je verhuurder bij WeMeet? Lees dan hier verder: wijzigen van een boeking (verhuurder)
Hulp nodig?
Stuur een mailtje naar help@wemeet.nl en we zullen je spoedig te woord staan.
Bijgewerkt op: 02/01/2024
Dankuwel!