Het wijzigen van een boeking (verhuurder)
Het wijzigen van een WeMeet boeking
Het is op WeMeet mogelijk om de huurder een aanpassing te laten doen aan een boeking. Op deze manier hoef je een boeking niet direct af te wijzen, maar kan je aan een huurder vragen of zij de tijd, datum, diensten/services, opstelling, aantal gasten etc kunnen aanpassen zodat de boeking bij jullie kan plaatsvinden.
Let op: een boeking wijzigen wordt slecht eenmalig toegestaan. Zorg ervoor dat je, als je een huurder vraagt om een aanpassing te doen, zeker weet dat dit de juiste aanpassing is.
Ook kan een huurder uit zichzelf een wijziging voor een boeking aanvragen. Zij kunnen de tijd, datum, opstelling, aantal gasten, diensten/services aanpassen naar wens. Zij kunnen hier eenmalig (per boeking) een aanvraag voor indienen.
De aanvraag voor de wijziging dient altijd weer door de verhuurder goedgekeurd te worden. Ook als je als verhuurder de huurder hebt gevraagd om een aanpassing te maken, is het nog steeds nodig om deze te accepteren.
Is er een verschil in prijs door de aanpassingen?
Als de boeking al betaald is en het bedrag hoger uitvalt, wordt de huurder na goedkeuring gevraagd om het verschil bij te betalen
Als de boeking al betaald is en het bedrag lager uitvalt, dan zorgt WeMeet ervoor dat de huurder zijn/haar geld zo spoedig mogelijk terug ontvangt.
In het geval van een boeking 'op rekening' zal het geen probleem zijn als het bedrag verandert, omdat de factuur achteraf pas gestuurd wordt.
Ben je huurder en wil je meer lezen? Kijk dan hier: Het wijzigen van een boeking (huurder)
Hulp nodig?
Heb je nog andere vragen of hulp nodig? Laat ons weten door een mail te sturen naar: help@wemeet.nl. We zijn ook di-vrij telefonisch bereikbaar via 020-204 45444
Bijgewerkt op: 02/01/2024
Dankuwel!