Artikelen over: Huurders

Hoe annuleer ik een boeking?

Hoe annuleer ik een boeking?



Het annuleren van een boeking doe je, net als het maken van een boeking, via het platform. Je logt in op je account en klikt op boekingen:



Als je op boekingen klikt krijg je het scherm hieronder te zien. In dit geval is er een aankomende boeking te zien. We klikken in dit voorbeeld op deze boekingen. Mocht je meer boekingen hebben staan in dit scherm, zorg dan dat je de juiste boeking aanklikt om te annuleren.



Als je op de boeking klikt, opent het platform de pagina met alle boeking gegevens. Dat ziet er zo uit:



Rechts in her scherm zie je een aantal opties staan: boeking annuleren, boeking bewerken en finance. Om je boeking te annuleren klik je op boeking annuleren.
Als je hierop klikt vraagt het systeem een reden voor het annuleren van de boeking. Deze reden wordt zowel naar WeMeet als de verhuurder gestuurd, dus zorg ervoor dat het duidelijk is waarom je de boeking annuleert.



Als je de reden hebt ingevoerd kun je klikken op de rode knop, boeking annuleren. Als dit geslaagd is, zie je in het volgende scherm rechtsboven dat de status van de boeking is veranderd naar geannuleerd.



Dit betekent dat het annuleren van je boeking geslaagd is! Had je de boeking al betaald? Dan krijg je automatisch je geld teruggestort en hoef je verder niets meer te doen.

Hulp nodig?


Stuur een mailtje naar help@wemeet.nl en we zullen je spoedig te woord staan.

Bijgewerkt op: 02/01/2024

Was dit artikel nuttig?

Deel uw feedback

Annuleer

Dankuwel!