Artikelen over: Verhuurders

Hoe maak ik mijn organisatie aan?

Organisatie aanmaken



Tijdens het aanmelden maak je ook direct een organisatie aan. Alle locaties (mocht je ruimtes in meerdere gebouwen verhuren) zullen onder deze organisatie vallen.

Er worden een aantal gegevens gevraagd, namelijk de naam van je organisatie, het KVK-nummer, je (standaard) BTW-tarief en het e-mailadres van de hoofd accounthouder. Eventuele extra diensten die je later wilt aanbieden kunnen tegen een lager BTW tarief worden aangeboden.

Het tarief wat je hier dient in te vullen betreft het tarief dat we zullen hanteren over de kosten van de verhuur van je ruimtes. Over het algemeen zal dit 21% zijn, is je organisatie vrijgesteld van BTW of valt deze onder de Kleine Ondernemings Regeling dan kun je hier 0% selecteren.

Vul hier de gegevens van je organisatie in

Na het invullen van deze informatie ben je officieel een WeMeet host. Gefeliciteerd! De volgende stap is het aanmaken van je eerste locatie. Lees hier verder hoe maak ik een nieuwe locatie aan?

Hulp nodig?


Stuur een mailtje naar help@wemeet.nl en we zullen je spoedig te woord staan.

Bijgewerkt op: 02/01/2024

Was dit artikel nuttig?

Deel uw feedback

Annuleer

Dankuwel!