Artikelen over: Huurders

Kan ik als huurder achteraf betalen bij WeMeet?

Kan ik als huurder achteraf betalen bij WeMeet?



Ja, er is een mogelijkheid tot achteraf betalen van een boeking bij WeMeet. Dit is echter aan de verhuurder om te beslissen, zij kunnen dit in hun account aangeven. Het kan dus zo zijn dat de gekozen locatie deze optie niet heeft. Je kunt de locatie dan altijd een bericht sturen om te vragen of zij dit eenmalig willen aanpassen of een locatie kiezen die wel het achteraf betalen aanbied.

Facturatie



Vanaf dat moment is de verhuurder zelf verantwoordelijk voor het afronden van de betaling. Zij zullen na afloop de factuur van het volledige bedrag sturen. Deze zul je dan natuurlijk binnen de wettelijke termijn moeten betalen.

Hoe werkt het?



Verhuurder kunnen in hun WeMeet account zelf aangeven of hun locaties/ruimtes een betaling achteraf accepteren. Als een verhuurder aangeeft dat zij de mogelijkheid tot achteraf betalen accepteren, dan kan jij als huurder deze optie kiezen bij het aanvragen van je reservering.

Je kunt bij het invullen van je gegevens aangeven dat je achteraf wilt betalen. Dat ziet er als volgend uit:




Nadat je je gegevens hebt ingevuld word de aanvraag voor het achteraf betalen naar de verhuurder gestuurd. De verhuurder moet deze aanvraag goedkeuren.

Bijgewerkt op: 10/04/2024

Was dit artikel nuttig?

Deel uw feedback

Annuleer

Dankuwel!