Reden opgeven voor annuleren boeking
Reden voor annuleren boeking
Het is natuurlijk erg vervelend (voor beide partijen) als je een boeking gedaan hebt en je deze om een bepaalde reden moet afzeggen. Wij vinden het van belang om te weten waarom je een boeking annuleert, zodat de andere partij weet waarom de boeking niet doorgaat. In dit artikel zullen we je uitleggen hoe je een boeking annuleert en een reden daarvoor opgeeft.
Let op: je kunt de boeking ook wijzigen.
Wil je enkel de tijd, datum, toegevoegde diensten of iets anders veranderen aan de boeking? Klik dan niet op annuleren, maar op boeking wijzigen. Je ziet de knop op de tweede foto hieronder.
Hoe kun je een boeking annuleren?
Om een boeking te annuleren klik je in het gast account op "boekingen" eenmaal daar aangekomen klik je op de boeking.

Op de boekingspagina kan je aan de linkerkant klikken op "Annuleer deze boeking" om een boeking te annuleren.

Als je op de knop gedrukt hebt, komt er een pop-up naar boven (zie afbeelding hieronder). In deze pop-op moet de rede gegeven worden waarom de boeking geannuleerd wordt zodat de verhuurder kan zien waarom zijn boeking geannuleerd is (als een verhuurder een boeking annuleert zal deze ook een reden moeten geven).

Hulp nodig?
Stuur ons een mailtje (help@wemeet.nl) en we gaan voor je aan de slag!
Bijgewerkt op: 02/01/2024
Dankuwel!