Artikelen over: Verhuurders

Reden voor het annuleren van een boeking

Reden voor annuleren boeking


Het is natuurlijk erg vervelend (voor beide partijen) als een huurder een boeking bij jouw locatie gedaan heeft en je deze om een bepaalde reden af moet zeggen. Wij vinden het van. belang om te weten waarom een boeking wordt geannuleerd, zodat de andere partij hier ook van op de hoogte kan worden gesteld. In dit artikel zullen we je uitleggen hoe je een boeking annuleert en een reden daarvoor opgeeft.

Hoe kun je een boeking annuleren?


Om een boeking te annuleren klik je binnen het host account op** "Dashboard"**. Als je op de dashboard-pagina bent ga je naar de datum waar je de boeking wilt annuleren doormiddel van de pijltjes boven de raster agenda. Eenmaal aangekomen bij de boeking (zie afbeelding hieronder) klik dan op de balk om naar de boeking te gaan (Voor uitleg over de agenda synchronisatie kijk hier: https://help.wemeet.nl/nl/article/hoe-werkt-de-agenda-synchronisatie-zw7uzk/).




Op de boekingspagina kan je aan de linkerkant klikken op "Annuleer deze boeking" om een boeking te annuleren.





Als je op de knop geklikt hebt komt er een pop-up naar boven (zie afbeelding hieronder). In deze pop-op moet de reden gegeven worden waarom de boeking geannuleerd wordt zodat de huurder kan zien waarom zijn boeking geannuleerd is (als een huurder een boeking annuleert zal deze ook een reden moeten geven).



Hulp nodig?


Stuur een mailtje naar help@wemeet.nl en we zullen je spoedig te woord staan.

Bijgewerkt op: 02/01/2024

Was dit artikel nuttig?

Deel uw feedback

Annuleer

Dankuwel!