Wat is 'achteraf betalen door middel van factuur' ?
Kan ik als verhuurder mijn huurder achteraf laten betalen bij WeMeet?
Ja, je kunt in de boeking instellingen kiezen om de mogelijkheid tot achteraf betalen door middel van factuur aan te zetten. Je kunt per ruimte die je verhuurt kiezen welke mogelijkheden je wilt gebruiken. Let op dat je dit enkel per ruimte kan aanpassen en dus bij al je ruimtes moet aanpassen als je weer van gedachte verandert.
Facturatie
Kies je ervoor om 'achteraf betalen door middel van factuur' toe staan? Dan is het je eigen verantwoordelijkheid als verhuurder om te zorgen dat er door de huurder betaalt wordt. WeMeet vraagt dan enkel om de service te betalen via het platform. Je kunt na afloop van de vergadering zelf een factuur opmaken en naar de huurders sturen. Hierbij gelden dan ook jullie eigen regels. WeMeet is niet aansprakelijk voor wanbetalers. Als iemand daadwerkelijk niet betaalt dan vernemen wij dat wel graag, zodat wij deze huurder kunnen blokkeren van ons platform als hij/zij de betaling niet voldoet.
Hoe werkt het?
Je geeft in je boeking instellingen aan dat je 'achteraf betalen door middel van factuur' wilt toestaan. Als een huurder aangeeft om achteraf te willen betalen dan krijg je deze aanvraag binnen. Deze dien je spoedig (max 48 uur) te accepteren (of weigeren als het niet mogelijk is). Je kunt zelf kiezen welke betaalopties toegestaan zijn.

Bijgewerkt op: 12/07/2023
Dankuwel!