Artikelen over: Verhuurders

Wat zijn boeking instellingen?

Boeking instellingen



Bij boeking instellingen geef je aan of gasten direct kunnen boeken of eerst een aanvraag moeten doen. Je kunt ook aangeven tot hoelang van tevoren een boeking geannuleerd mag worden en hoever van tevoren er geboekt moet worden, ook geef je hier aan hoeveel boekingen er per dag mogelijk zijn. Bij nieuwe accounts is het niet meer mogelijk om te kiezen tussen direct boeken en op aanvraag. Alle boekingen zijn direct. Dit betekent overigens niet dat je geen boeking meer kunt afwijzen. Kan een boeking toch niet plaatsvinden? dan kun je deze annuleren. Aan het direct boeken zitten ook grote voordelen: de ruimtes die direct te boeken zijn, worden tot 3 keer vaker geboekt.

Ben je al langer verhuurder? Dan zul je dit scherm zien!


De boeking instellingen van je ruimte

Ben je een nieuwe verhuurder? Dan ziet het er zo uit!




Krijg ik dan geen dubbele boekingen?



WeMeet biedt de mogelijkheid tot agenda synchronisatie aan, zodat de boekingen enkel geplaatst worden op momenten dat de ruimte nog vrij is. WeMeet heeft enkel de mogelijkheid om de beschikbare tijdsloten in te zien, dus geen zorgen over privacy. Als je een boeking accepteert dan wordt dit moment ook geblokkeerd voor nieuwe boekingen, inclusief tijdsframe wat is aangegeven voor de schoonmaak van een ruimte na een meeting. Er wordt ook rekening gehouden met het aantal aangegeven boekingen op een dag.

Deze synchronisatie werkt met alle gangbare online agenda’s, zoals Google, Microsoft en Apple. Heb je een probleem met het koppelen van de agenda? Laat het WeMeet team dit weten. Mail naar help@wemeet.nl of bel op 020 - 204 45 44

In dit artikel vertellen we je alles over het koppelen van je online agenda.

Bijgewerkt op: 13/07/2023

Was dit artikel nuttig?

Deel uw feedback

Annuleer

Dankuwel!